Reclame într-o zi

…sau cum l-am chinuit pe fratemiu o zi întreagă.

Am avut de făcut un spot la seminarul ”Publicitate în TV”. Și ca orice student stimabil, m-am lăsat pe tânjeală. Și ca orice frate bun, George a trebuit să presteze muncă gratuită de actor pentru 3 spoturi diferite, realizate într-o singură zi. Administratorul scării ne-a repudiat, că la 01.00 noaptea băteam în castroane și testam dușul și vecinii de etnie îndoielnică ne-au făcut vrăji cu mâțe în călduri…probabil.

Au ieșit următoarele trei treburi:

Sper să nu mi-o iau cu copyright-ul, da cred că băieții de la Guerrilla sunt de treabă și nu le-am ponegrit numele.

 

Posted on Mai 23, 2012, in Fuck(ultate)!, Funny. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Sunt foarte faine, Ioana! Bravo!

  2. Gabriela Bumb

    Hehe, sunt foarte faine! O să auzim de tine în viitor, pui de Naumovici în variantă feminină.

  3. hippiecheese

    mulțumesc, nu țintesc așa de sus :))

  4. Still hatin’ on you. 😀

  1. Pingback: Hienele la un cartof prăjit « Ana Maria Costache

  2. Pingback: 2012: curat rezumat « Hippie Cheese

Lasă un răspuns

