4 ani de șuzi

Șuzii ăștia au trecut prin vânt și ploaie, pe la BAC, pe la admiterea la facultate, prin tot Piatra Neamțul, prin tot Bucureștiul, prin Paris, prin Buftea, prin Alexandria, prin Timișoara și prin toată țara. Au jdemii de găuri și rupturi și bunică-mea încă mă roagă să-mi iau alții. Majoritatea șosetelor mele drepte au o pată pe talpă din cauza unei găuri din șuzul drept. Sunt papucii ăia pe care-i iau când cobor până la magazin și papucii ăia pe care-i iau vara în Vamă. Sunt papucii pe care i-am spălat de 4 ori în 4 ani și cărora li s-au dezintegrat șireturile. Sunt mereu ăia dați jos din raft și se odihnesc exact lângă ușa de la intrare. Țin supermult la ei și de aia le-am făcut un filmuleț de ziua lor. I-am spălat și le-am schimbat șireturile. Nu e mare diferență acum.

Am găsit detaliile comenzii de acum 4 ani în contul de pe tuatara.ro, ca să fie totul clar. Îi sărbătorim cu 4 zile întârziere, ca să nu le eclipsăm pe Iulia și Alexandra, născute pe 23 respectiv 24 mai. Și îi sărbătorim în ziua în care Dumnezeu ne lasă să ne odihnim.

Cant. Cod Descriere
Pret unitar
Pret
Status
1 C1-alw50cwgs-40 ALW50 Green Stripes (40)

199 lei

199 lei

Expediat

Subtotal:

199 lei

Modalitatea de livrare: Posta Romana

11 lei

Taxe:

0 lei

Total:

210 lei

Aceasta comanda a fost procesata
Data procesarii: 23/5/2008
Posted on Mai 27, 2012, in Lucruri frumoase. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. La multi ani! Eu, din pacate, a trebuit sa aflu ca primii mei bocanci, care implinisera mai bine de 5 ani, au fost aruncati… am aflat cand i-am cautat, peste 3 zile cica… zi trista pentru mine atunci, cred ca le-ar fi placut sa fie sarbtoriti. Am fi putut sa-i punem sa-si povesteasca prin ce au trecut anii astia:)))… dar hai ca o iau usor razna, la multi ani inca o data!

  2. Sa-ti arat Conversii mei din clasa a 7a. Piesa de muzeu. :))

Lasă un răspuns

