Fetița Hulk

Este prea savuros ca să nu vă povestesc. Și vă dau direct primul draft, de la sursă. Nici nu mai pun diacritice sau litere mari. Așa e de fabulos:

Ioana Cozma: vrei sa-ti povestesc despre vecinii mei
Ioana Cozma: cum m-am trezit si eu la 9 juma ca un om normal sa ma duc la baie
Ioana Cozma: am iesit de la baie
Ioana Cozma: si usa mea de la intrare…care nu e de lemn de-l zboara vantul
Ioana Cozma: era miscata cu o forta de hulk
Ioana Cozma: si se batea in ea de ziceai ca nu-i adevarat
Ioana Cozma: si am dat sa ma uit pe vizor, dar am auzit-o pe mama-panseluta de deasupra mea care urla la ficasa pe casa scarilor:”CE FACI NENOROCITO! ESTI O CURVA! TRECI IN CASA!”
Ioana Cozma: si probabil a venit si a dat remove daughter safely from the door
Ioana Cozma: ca atunci cand am pus ochiul pe vizor, nu era nimic
Ioana Cozma: si m-am intrebat pentru o clipa daca s-a intamplat doar in capul meu
Ioana Cozma: dar nu cred, ziceai ca e katrina de-mi sparge usa…probabil copchila fugise de acasa si incerca usile
Iulia Damaroiu: poate vroia sa-ti propuna ceva
Iulia Damaroiu: servicii
Ioana Cozma: cu asa o mama…
Ioana Cozma: da, vindea cookies
Ioana Cozma: si a zis sa vanture usa aia metalica, rea si mare, ca poate are succes la sales
Iulia Damaroiu: da cum a reusit o persoana aparent de dimensiuni mici
Iulia Damaroiu: sa vanture o usa asa mare
Ioana Cozma: habar n-am bai
Ioana Cozma: da se izbea in ea cu toata fiinta ei

M-a lăsat pilaf. Mi-a stricat dimineața cu ușa ei vânturândă. Serios.

Posted on Mai 28, 2012, in Cronici Crângășiene. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. cred ca a fost curent, asta patesc si eu uneori, am impresia ca e cineva la usa…m-am tripat pe usi. serios. nu baga de sama:-j

  1. Pingback: O manea în două acte | Hippie Cheese

Lasă un răspuns

