Lupii devoratori de publicitate

După ce am participat la 3 concursuri ca să câștig o invitație la Noaptea Devoratorilor de Pubicitate și n-am reușit (anul trecut am câștigat în două părți și mi s-a dus norocul), am stat până-n ultima zi tristă că nu voi ajunge sau va trebui să intru pe burtă. Din fericire, Adina s-a oferit să mă ia și pentru asta îi mulțumesc încă o dată. Știu că cer prea mult, dar ar fi fost frumos ca studenții de la secțiile de Publicitate să aibă acces liber sau să vină de la jumătatea nopții când se elibera sala, la fel cum studenții de la teatru intră la piese când se termină înghesuiala. De asta mi-am propus să organizez un post-eveniment studențesc la mine acasă cu denumirea ”Noaptea Săracilor în Publicitate” și să ne uităm pe un proiector amărât la reclame (voi reveni cu detalii în altă zi, m-am asigurat mai întâi că patentez public numele).

Revenind la the real deal, nici nu știu cum să descriu ediția asta de NDP. Smiley a băgat o cântare și am fost fericită că aveam două fane adevărate pe scaunele din fața mea care dansau de mama focului și mă acopereau. Apoi Dan Chișu m-a amuzat că numea spoturile/clipurile publicitare ”publicități” și încerca să traducă ce spunea nenea Jean Marie Bouriscot în franceză, deși cam toată lumea din sală înțelegea că aplauda imediat ce termina francezu’ de vorbit.

Dacă ar fi să găsesc niște cuvinte-cheie pentru cele 4 calupuri de reclame ar fi: chiloți, indieni, negri și japonezi. Nu știu dacă ediția asta a fost dedicată acceptării națiilor și orientărilor sexuale diferite, dar n-au înnebunit cu seria de reclame la chiloți australieni (le puteți vedea pe toate aici). Ca tot românul, spun că ”parcă anul trecut a fost mai frumos”, dar totuși sper să nu ratez vreo ediție de acum înainte.

Și pentru că știți că am o pasiune pentru lupi, am ținut minte 3 spoturi cu ei, ca să vi le arăt:

Click aici să vedeți cum a fost anul trecut! (*am păstrat tradiția cu poza e la începutul postului făcută cu telefonul)

Posted on Iunie 17, 2012, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

