Scurtă incursiune în podul Arhitecturii

Prima oară când am ajuns în podul Arhitecturii făceam niște cercetări pe studenții de acolo pentru revista Burb. Anul ăsta am am ajuns acolo din lipsă de locație foto pentru pozele Otiliei.

Cu o gașcă de 5 fete, am fost întâi la Palatul Presei, convinse fiind că Ana ne bagă blat (citiți aici cum a reușit ea să intre), dar nenea paznicul nu s-a lăsat înduplecat. După ce ne-am mai învârtit pe străduțe în căutarea unei curți interioare, eu și Otilia ne-am adus aminte de podul de la Mincu, pe care-l explorasem acum un an. Nu ne-a întrebat nimeni de binețe când am intrat în facultatea de Arhitectură și ne-am dus pe drumul știut.

La Mincu în pod sunt niște camere așa frumoase, că îți vine să te muți cu totul acolo…păcat de cantitățile de praf și de păsările moarte (pe care Otilia le-a folosit, bineînțeles, în pozele ei pe film după ce le-am mutat de colo colo cu bețe și șervețele).

Mai jos aveți câteva poze pe care le-am făcut pe acolo:

La final de explorări, după o leneveală la terasă, le-am folosit pe Otilia, Iulia și o mâță de pe stradă într-un filmuleț. Le-am băgat lanterna-n ochi:

Posted on Iunie 20, 2012, in Lucruri frumoase, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

