Papura în doi: caloriferul

Ca să înțelegeți: papura în doi era emisiunea pe care eu și fratemiu o făceam ori de câte ori găseam papură pe lângă iazurile Moldovei. De câteva zile încoace mă tot gândesc să reînvii treaba asta și să vă povestec întâmplări și dialoguri frățești.

Urmează papura-n doi:

Se întâmpla ca lui fratemiu să-i vină ideea să vândă ceva fier vechi.

Se făcea că aveam un calorifer de fontă pe balcon.

Se întâmpla că era 4 noaptea și lucram DTP-uri pentru party-ul ăsta supertare.

Se făcea că lui fratemiu i-a venit ideea să mutăm caloriferul de 100 kg din balcon în holul de la intrare.

Se întâmpla că avea mai mult de 100 de kg.

Se făcea că dacă îl scăpam, făceam gaură-n tavan administratorului care stă sub noi.

Se întâmpla că am inventat un sistem de scripeți  cu role și lemne.

Se făcea că am făcut hernie de disc după ce l-am mutat pe hol.

Se întâmpla că eram super deștepți și cu picioarele goale în timp ce-l căram.

Se făcea că fratemiu a reușit să ia o sumă rezonabilă pe acel calorifer.

Se întâmplă să avem asta scris pe geamul bucătăriei:

Posted on Iunie 27, 2012, in Papura-n doi. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Dar povestea caloriferului continuă…

    Se făcea că l-am cărat aproape singur pe scări de la etajul 1.
    Se întâmplă că n-aveam cum să-l pun în portbagaj la mașină.
    Se făcea că l-am urcat singur pe bancheta din spate a mașinii.
    Se întâmplă că l-am dat singur jos din mașină.
    Se făcea că iar l-am cărat aproape singur de la masină pană în incinta magaziei, pe cântar.
    Se întâmplă că am rămas cu un junghi sub omoplatul drept, ce poate fi ignorat totuși, numai prin gândul că am scos chiar câte kile avea (100 Kg = 100 RON) 😀

Lasă un răspuns

