Papura în doi: avem noi bani de asta?

Când te paște studenția, promoțiile sunt ca pâinea caldă pentru tine. Nu contează că sunt la otravă de șoareci, orez expandat sau mopuri telescopice.  Iei orice vine cu +1 sau orice e cu 50% mai ieftin.

Eu și fratemiu, trăind așa studențește de când suntem la facultate, ne-am obișnuit așa de mult cu chestiile ieftine, că atunci când apare în casă ceva mai scump, ne uităm pieziș și cu neîncredere. Asta s-a întâmplat și acum câteva zile, când în locul sticlei de ulei Proxi a apărut una de Unisol. În momentul ăla mi-a tremurat în mână lingura cu care amestecam în pilaf și am urlat cât m-au ținut plămânii, să mă audă fratemiu din cealaltă cameră: ”Georgeeeeee! Ai luat Unisoooool?”. Fratemiu panicat, vine în bucătărie: ”Da, de ce?”, ”Păi avem noi bani de Unisol?”, la care fratemiu începe să râdă: ” Da’ ce crezi mă, că suntem pârliții pământului? Că n-avem și noi 2 lei în plus să dăm pe Unisol…bine, asta era și tot ce aveau la magazin la 11 noaptea”.

Dar pe urmă ne-am gândit mai bine și am făcut o recapitulare a produselor la promoție sau super ieftine pe care le cumpărăm mai mereu de la Profi: salam (1 + 1 la 50% din preț), margarină la 1 kg, săpun (3 +1 gratis), bureți de vase (3 + 1 gratis), piure instant (la 2 lei și ceva cutia) și lista continuă.

Și când toată lumea îmi zice: ”Când mă duc acasă, de abia aștept să ajung la hypermarket cu maicămea să umplu coșul cu cele mai scumpe chestii, că la București nu-mi permit!”, eu mă gândesc: ”Bine de tine, eu am prins boală și caut și în Piatra produse ieftine sau la promoție…”.

Hai că-i chic să fii calic!

Posted on Iulie 19, 2012, in Cronici Crângășiene, Papura-n doi. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

