Pierdute de-a binelea în capătul țării – Episodul 3: Cluj

După ce am stat 8 ore în trenul Sighetu Marmației – Cluj, care mergea pe marginea unui hău în mare parte, am ajuns la destinație. Cu multele bagaje ne-am cărat de la gară la hostel. Am dormit 3 într-o cameră de 6 și ne-au trezit muncitorii din camera de alături, pentru că hostelul era în renovări. Și dacă tot ne-au trezit meltenii la 8 dimineața, ne-am simțit datoare să le cerem celor de la hostel să ne țină bagajele până seara.

Aveam multe ore de pierdut în Cluj, având în vedere că aveam trenul la ora 22.00. Am început să colindăm cafenea după cafenea, am mâncat la Marty (mâncarea zeilor din Cluj, dacă ajungeți pe acolo, intrați!), ne-am învârtit pe toate străzile, am făcut baloane în în Piața Unirii și am dat peste prietenul nostru argentinian în KFC. După asta, am fost cu el la o bere, două, trei, până ne-am amintit de bagajele lăsate la hostel și la trenul de prins. Ne mai împrietenisem și cu două nemțoaice, dar i-am lasat la bere și ne-am dus (legănându-ne) să prindem trenul.

Și rezumatul video al întregii aventuri:

*Citiți și:

Pierdute de-a binelea în capătul țării – Episodul 2: Săpânța, Maramureș

Pierdute de-a binelea în capătul țării – Episodul 1: Durușa, Maramureș

Posted on Septembrie 7, 2012, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

