Există!

Acum câteva zile trimiteam niște mailuri, ascultam muzică și îl aveam pe Mircea Badea pe mute la TV. Și cum am ridicat eu privirea la Badea, m-am blocat: muzica pe care o ascultam și cum dădea el din mâini se potriveau perfect. Și mi-am zis că ar trebui să fac niște încercări video: emisiuni triste și comerciale de la TV date pe mute, cu muzică faină.

Mi-am notat ideea asta într-un colț al minții și mi-am văzut de treabă. În următoarea zi am mai citit niște știri pe Brain Magazine și apoi am ajuns pe The Strut. Cum mă uitam eu pe ultimul site, văd una din categorii: mute this play that. Am intrat și am observat că ideea mea de mai devreme exista deja și e mai hipstărească decât a mea, dar faină.

Intrați aici să vedeți mai multe, eu vă las o mostră mai jos (mute video, play song):

Posted on Septembrie 21, 2012, in Lucruri frumoase, Muzici. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

