Seriale

Mi-am dat și eu seama în ultimul an că am o problemă cu răbdarea și atenția. Lumea glumește pe seama mea că am ADHD și încep să cred că e am o formă mai blândă. Când mi s-a sugerat asta? Când am început să vorbesc despre ce nu-mi place la seriale și că n-am răbdare să mă uit până la capăt la ele.

Atenție! Următoarele seriale sunt catalogate de majoritatea ca fiind ”epice”. Aparent, eu sunt greșită.

Dexter – De ce?

Pentru că puteau să-i facă un personaj mult mai mișto. Puteau să-l facă un geek amuzant care ucide, la aia m-aș fi uitat. În schimb, e retardul ăsta care cică are ”sânge rece” și e ușor autist, care se învârte transpirat prin L.A. după nușcare alt criminal, se linge cu sor-sa și toarnă un copil. Ultimele două chestii le-am văzut neintenționat pe newsfeed-ul de pe Facebook, că în rest, n-am avut răbdare să văd decât 7 episoade din primul sezon.

Modern Family – De ce?

Tehnica de filmare: Moartea domnului Lăzărescu. Camera aia se mișcă de mă ia cu dureri de cap. Și nu știu cum simt alții, dar când îl văd pe Al Bundy care a jucat toată viața lui un personaj miștocar decăzând la obezitate în trening de catifea, mă apucă plânsul. N-am avut nici la ăla prea multă răbdare.

How I met your mother – De ce?

După primele 3 episoade, răbdarea mea a fost pusă la grea încercare. Acțiune dubioasă cu fugit după nușcare tipă pe care personajul principal o iubea, s-au combinat sau nu. Ceva de genul. Asta și platoul trist de sitcom. În schimb, l-am văzut pe actorul principal, într-un film mișto – happythankyoumoreplease.

Alphas – De ce ?

M-a omorât sunetul. Nu știu care-i treaba lor cu microfoanele, dar ba se aude tare, ba se aude înfundat. Și de la chestia asta încolo, n-am mai putut urmări nimic. Pacă mi se înfundau și desfundau urechile.

Cam așa stă treaba pentru mine când mă uit la filme/seriale…în loc să mă bucur ca o ignorantă de plăcerile pe care ți le oferă serialele, ochii îmi fug la toate tâmpeniile mici, la mișcările de cameră proaste, la actori care sunt degeaba și altele…nimic nu mai e la fel.

Posted on Octombrie 6, 2012, in Funny. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Ioana, stai chill că și eu am rezistat la Dexter doar la un episod și la ”Cum am cunoscut-o pe mă-ta”, culmea, 6!!! În schimb, am în plan să văd cât e de modernă familia asta. De ultimul nici n-am auzit până acum…

Lasă un răspuns

