Incendiu la Sala Palatului!

Tocmai ieșisem de la RIUF cu Ana și ne-am gândit să mergem prin spatele blocurilor de vis-a-vis, înspre Cișmigiu, să vedem ce clădiri vechi mai găsim. Cum pozam eu semnele cu ”Atenție, cate tencuiala!” lipite la intrarea fostului Fructexport, auzim sirene de pompieri apropiindu-se din ce în ce mai furioase. Ne întoarcem mirate și vedem 3 ”autospeciale”, ca să vorbim în termeni jurnalistici, intrând pe străduța mică, urmate de o ambulanță și un Logan al pompierilor. Eu cu aparatul, fericită că prind un megaincendiu, îi zic Anei să urmărim mașinile.

Le-am urmărit, adică am traversat parcarea. Ne-am dus la blocul de lângă, am belit ochii la ce belea toată lumea ochii, pe la un etajul 7. Nu era nimic: nici fum, nici scandal, nici țipete, nici copii aruncați pompierilor. Absolut nimic. Superdezamăgire…doar niște apă care se scurgea pe perete și niște pompieri în balconul de lângă fereastra cu pricina.

Am râs cu Ana, viitoare jurnalistă, că ăsta e așa un subiect trist unde nu găsești nimic și bagi un titlu de ”Incendiu la Sala Palatului!”, un intro cu întamplarea, după care scrii ”Din fericire, a fost o alarmă falsă” și apoi închei cu ”Pompierii vă sfătuiesc să vă asigurați înainte de a pleca de acasă…”.

Pe aici cădea tencuiala.

Pompierii în balconul de lângă fereastra suspectă.

Mașina pompierilor parcată la scară.

O a doua mașină de pompieri. Șoferul spărgea semințe și aștepta.

Polițist cu mâinile în șold și vecini care se află-n treabă.

Pe picior de plecare.

*Mai frumos a fost incendiul din Piatra Neamț la care am asistat de Paște.

Posted on Octombrie 20, 2012, in Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

