Vreau să-mi iau o găină

De fapt, vreau să-mi iau un pui. Un pui pe care să-l cresc și care să devină o găină. M-am interesat și știți cât trăiește o găină? Nu, nu bancul cu ”până la tăiere”…o găină trăiește 7-8 ani.

De ce vrea fata asta să-și ia o găină, vă veți întreba. Am o listă cu motive:

  • găina asta va fi și o sursă de hrană (dacă e liniștită și iubită, dă ouă)
  • găina asta ar fi partenerul perfect de uitat la filme, la ce filme vreau eu, fără să se plângă (doar e o găină, ce pana mea!)
  • găina asta are creierul mic și nu cere multă atenție  (nu are nevoie de conversații prietenoase și bătăi pe umăr – nici nu are umeri)
  • găina asta nu are nevoie de prea mari eforturi pentru a o îngriji (îi dai 3 grăunțe, un colț uscat de pâine și un capac de apă și gata)
  • găina asta e ca o rățușcă de plastic mai mare cu care să faci baie ( în timp ce vă uitați la un film pe laptopul sprijinit în chiuvetă)
  • găina asta ar fi amica perfectă de plimbări nocturne (am parcul aici în fața blocului și leagănul ăla cere o găină!)

Și ultimul, probabil un motiv ceva mai serios, găina asta ar fi garanția mea că undeva la jumătatea vieții mele mă voi muta la o casă la țară, posibil cu pădure în spate, probabil cu găini și alte orătănii în curte, necesar cu un cal și o căruță. Și atunci nu voi mai ști ce-i ala ”meil” și ”dedlain” și ”iexport” și ”rending” și ”cat tul”. Și totul va începe de la găina asta pe care mi-aș achiziționa-o acum. Ea ar fi promisiunea mea de libertate.

Ca să înțelegeți nevoia mea acută de o găină, cam așa fost săptămâna asta:

Și a mai fost și clipul ăsta care m-a făcut să înțeleg că trebuie să mă reunesc cu natura la un moment dat.

Cam atât. Aștept oferte de pui.

Posted on Noiembrie 8, 2012, in Fuck(ultate)!, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Tu nu stii ca eu am avut o gaina acasa, la bloc? Pe langa crescatoria mea de la clocitoare pentru bunicamia, am avut un pui motat care l-am tinut pana s-a facut mare si l-am dus la tara:)). Poti sa si dresezi o gaina, sa stii, si in plus gainile astea se si ataseaza de tine si raspund la nume:))

  2. Vin la tine pentru sfaturi dacă ”se îmbolnăvește puiul” :))

  3. Ioana,
    Daca vrei sa devina gaina o sursa de hrana, nu va fi suficient sa ii dai 3 graunte si niste paine uscata. Hehe, o sa te vad alergand prin obor dupa „concentrate” sau dandu-i taratele tale de masca de fata. Nu o sa poti sa te uiti la filme cu gaina (nu inoata), decat daca o vei invata sa faca echlibristica pe marginea cazii sau sa o inveti sa se cocoate pe sarmele de rufe de deasupra cazii (eu ma acasa).
    Aaa, iar in ceea ce priveste plimbarile nocturne prin parc, ai grija sa nu ti-o haleasca vreun caine cu fulgi cu tot.
    Plus ca nu o poti tine in lesa sa o plimbi, iar sa-si faca nevoie prin casa va fi cam naspa, ca nu au sistemul digestiv diferentiat. ;))

    • Toate astea mi s-au spus și tot spus în ultimele 2 zile…așa că m-am resemnat cu gândul că voi avea mai multe găini când voi sta la o casă și le voi ține în curte :)) Dar era frumos să vizez la o găină-BFF, aproape umană!

  1. Pingback: Conserva-tor « Hippie Cheese

  2. Pingback: Animale prin asociere | Hippie Cheese

Lasă un răspuns

