Conserva-tor

Lasă spiritul de conservare și dă click pe poză după ce termini de citit mai jos.

Acum o săptămână vă povesteam cât de rău îmi doresc o găină. Nu vă speriați, mi-o doresc în continuare, n-am renunțat la idee…dar m-am resemnat și mi-o voi achiziționa când mă voi muta la țară.

Dar știți ce-mi doresc mai mult decât o găină în acest moment al vieții mele? Un desfăcător de conserve! Da. Unul de ăla șmecher cu robinet învârtitor pe care să-l pui pe marginea cutiei, să dai din robinetul ăla de 2 ori și gata.

După cum știți, conservele cele mai ieftinache sunt alea fără cheiță. Cum noi suntem săraci, rezultă că avem prin casă cumpărate numai conserve fără cheiță. Am stricat o serie de cuțite desfăcându-le ca mineru’ și la vârsta respectabilă de 21 de ani, am învățat să le desfac, cu ajutorul minunatului meu frate. Nu știu cum, în procesul învățării s-a ivit întrebarea ”Băi Oana (ăsta-i numele meu de acasă), dacă vine sfârșitul lumii și foametea și tot ce-ți rămâne e o conservă de ciuperci, ce te faci?”. La care, răspunsul meu a venit natural: ”Găsesc eu cumva o modalitate să fac o gaura pe lateral și să trag ciupercile pe acolo…așa, ca la bere, cum vezi în filme că fac ăia cu dozele”.

Dar să revenim la desfăcător. Mi-a arătat fratemiu cum să-l folosesc pe ăla clasic. Am încercat pe o conservă mare de mazăre și am crezut că-mi cade mâna. Treaba cu pârgia de nu știu câte grade și desfăcătorul așezat pe marginea conservei la alte nu știu câte grade m-a dat pe spate. Am ajuns doar până la jumătatea conservei și mi-am băgat picioarele. Eram gata să îmi torn zeama aia într-un pahar și să zic ”Gata! Am gătit!”.

Așa că acum, aș da găina în favoarea acestui desfăcător. Data viitoare când mă duc la IKEA am să încerc să nu mai adorm în toate paturile pe acolo, ci să ajung la raftul cu desfăcătoare.

Posted on Noiembrie 24, 2012, in Bucătăreli. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

