The Hobbit

The-Hobbit-Wallpaper-the-hobbit-33042233-1920-1080

Azi am fost și am văzut The Hobbit: An Unexpected Journey. Cartea am citit-o undeva printr-a 7-a și când Ana ne-a propus să mergem să văd filmul, am stat ceva pe gânduri. N-am citit Stăpânul Inelelor  și am văzut doar primul film din serie, când eram super răcită, aveam hemoragii nazale și nu puteam respira…așa că n-am înțeles mare lucru din el și am renunțat undeva pe parcurs să le văd și pe următoarele.

Până la urmă am zis că hai, ce poate să fie dacă merg doar cu o carte și un film la bord. Ana ne-a dus la Glendale Studio, un cinema micuț de pe la Eroilor, unde biletul a costat 15 lei și primești un ceai gratis și popcorn nelimitat. Filmul era 3D și m-am panicat un pic, pentru că era prima oară când mă confruntam cu ochelarii ăia. A fost ok, numai că nu mai aveam spațiu pe nas cu cele două perechi de ochelari.

Iar despre film…a fost așa de frumos!!! De obicei, atenția mea este ușor de distras (aka mă plictisesc super rapid), dar acum am stat în scaunul ăla 169 de minute cât a durat tot filmul și l-am urmărit cu sufletul la gură. Mi-au plăcut efectele, mi-a plăcut soundtrack-ul, mi-a plăcut acțiunea, mi-a plăcut totul.

Mi-a plăcut melodia asta pe care o cântă la un moment dat, după care se tot repetă pe parcursul filmului sub diferite forme.

Dacă aveți timp, mergeți să-l vedeți sau dacă nu, așteptați să apară pe net. E superfrumos!

Posted on Decembrie 17, 2012, in Lucruri frumoase, Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

