2012: curat rezumat

tumblr_m3wu5gBEFe1qinh1vo1_500

Pentru mine, anul 2012 a fost o adunătură de chestii neașteptate, amuzante și faine. Am făcut un rezumat al lucrurilor ăstora.

Grafică/Ilustrații/Design:

Student din Provincie a devenit din pui o găină-n toată firea care dă și ouă.

Am dat un interviu pentru Vice, pentru tunaru.ro, pentru BizCampus și IQads.

Am avut 8 proiecte: Ugly Feet, Cuvinte Pompoase, Vitralium Animalium, Cubicle, Packaging Compilation, Celestial Ladies, Ce-ai cu mama?, Transanimals.

Motanul DTP-ist a început timid și sper să crească.

Am contribuit cu 3 branding-uri de orașe pentru proiectul Plaiurile.

Mi-am făcut pagină de Facebook.

Am reînviat blogul Clubul Călătorilor.

Video:

Cele trei spoturi filmate ca temă pentru un seminar de la facultate au fost promovate de cei de la Radio Guerrilla pe pagina lor de Facebook.

Am făcut un proiect-blog pe video: Gangstanimals.

Am făcut 22 de video-uri personale.

Cei de la Kingston mi-au dat un SSD de încercat și am făcut un video despre el.

Dezvoltare personală (ia de aici denumire deșteaptă):

Am fost încă o dată intern la NexT.

Am luat în primire funcția de președinte ASJC – Youthpress România.

Am început să scriu pentru Formaje.ro.

Am vorbit la Romanian Youth Focus 2012 – Smark – big deal for me => public speaking.

Am citit 25 de cărți.

Am fost în Bușteni, Timișoara, Baia Mare, Durușa, Săpânța, Sighetul Marmației, Cluj, Constanța, Malta.

Cam ăsta a fost anul 2012 pentru mine și pentru alter ego-ul meu, Hippie Cheese. Vă pup pe dinți pe toți cei care ați fost alături de mine în acest ”avânt”. La anu’ o să fie și mai frumos!

*Imaginea cu lupul trist am primit-o de la Iulia și a fost preferata mea pe tot parcursul anului acesta.

Posted on Decembrie 30, 2012, in Fuck(ultate)!, Timp Liber. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ai uitat sa zici ca ai fost in Pangarati, femeie :p
    P.S. Faina comparatia cu gaina si oul :))

  1. Pingback: Rezumat de 2013 | Hippie Cheese

Lasă un răspuns

