Cerbu’

 web_e_hvrminn_look5-395-858x572

Te trimit la băcănie să-mi aduci și mie o fleică. Îți dau o listă și printre cartofii dulci, ceapa roșie și măsline, îți scriu mare: FLEICĂ DE PORC. Când îți iei pe tine costumul ăla de nuntă și-ți faci un coc cu părul ăla lăsat să crească tot de la nunta noastră, mă uit la tine câș…că doar mergi până la colț de stradă, dar tot îți mai spun o dată: ”Fleică, fleică de porc să-mi iei!”. Îți dai cu pieptănul prin barbă, ca și cum n-ai avea acolo resturi de tort tot de la nunta noastră rămase și ieși pe ușă cu mersul ăla de coțofană. Mă duc la fereastră să te văd ieșind din scară țanțoș, ca pe catwalk și deschid rapid geamul să îți mai amintesc o dată: ”FLEICĂ! FLEEEEICĂĂĂ DE POOORC!”. Te uiți în sus la mine încruntat, de parcă te fac de rușine față de tanti Mareana de le parter, de vis-a-vis.

Mă învârt prin casă și te aștept, gândindu-mă ce s-a întâmplat cu tine în toți ăștia 5 ani de căsnicie, de ai ajuns așa rău. Acu’ îți plac puloverele împletite de mă-ta și mai-mai că o pui să-ți facă și botoși de stat prin casă. Pentru o săptămână ai fost vegetarian, iar pentru o lună ai stat acasă neangajat pentru că ”nu voiai să fii la cheremul nimănui”. Pe urmă ai început să faci schimb de viniluri cu moșu ăla nebun de la etajul doi și pentru câteva zile, te gândeai serios să te apuci de colecționat timbre, dar ai renunțat la idee. Cu barba aia nenorocită, dacă te mai văd cu ea în castronul cu cereale (musli, ca să nu te strici la mațe), promit că ți-o tund în somn! Și părul ăla…care, pe lângă că te face să arăți ca o bunică nemângâiată, înfundă dracului toate țevile din apartament. Și pantalonii ăia suflecați: unde pizda mă-tii de duci cu ei așa prin oraș? Te-am trimis la pescuit?

Bine că te-ai întors…că în ritmul ăsta, plănuiam să-ți pun cămășile la spălat cu chiloții mei roz.

Ce căcat mi-ai adus? Ce-i aia? Un craniu de cerb? Și fleica? FLEICA DE PORC? UNDE E FLEICA DE PORC? Vrei să-ți fac o poză cu cerbu mă-sii în mână? Să o pui unde? Pe Pinterest?

Deci îmi bag picioarele:

”Costică, ți-am pus coarne. Dă să-ți fac poza cu cerbu’. Da’ dup-aia plec.”

tumblr_mi6myrVoY91rdl4blo1_1280-336x572

Posted on Februarie 27, 2013, in Funny, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

