Microsoft nu e de treabă

Da, da, știu. Trebuie să-mi scriu licența. Și chiar asta făceam, când am luat o pauză și am dat peste un video.

Și apoi mi-am amintit că în urmă cu câteva zile, am dat peste un alt video.

Înțeleg că mișto-ul ăsta între supercompanii e mișto. Dar după ce am văzut asta, am căutat și eu legea competiției și despre competiția nedreaptă, care se referă în mare parte la bătaia pe piață și avantajele/dezavantajele pe care le poate avea un competitor față de celălalt. Adică nu zice nimeni că mișto-ul intră în categoriile astea, ci se merge mai degrabă pe economie/marketing/vânzări bla bla.

Totuși, e destul de tristuț că tu, ca supercompanie, decizi că singura metodă de promovare a unui produs nou e prin referire la cel al competiției, chiar dacă asta înseamnă să dai prin bălți cu ei. E discutabil dacă ”lasă bă, că probabil ajungi în punctul ăla în care ești prea mare ca să-ți mai pese”…indeed, ajungi prea mare ca să te ducă și pe tine capul că produsul trebuie să ajungă la consumator și nu smardoiala ta cu alții.

*Și nu, licența mea nu are treabă cu această parte a publicității. A fost doar o deviație de la redactarea ei.

Posted on Mai 23, 2013, in Fuck(ultate)!, Funny. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

