Ținerea de minte te face președinte

Știți ce este cel mai înspăimântător lucru la ”a crește”? Ținutul minte.

Am fost cu pisoiul la veterinar, ca să-i fac deparazitarea. Cum nu știam că trebuie să-l duc nemâncat, doctorița mi-a dat pastila să i-o dau eu a doua zi. Și în timp ce-mi explica și eu ziceam ”da, da, da”, gândul meu zbura la cum o să-l țin pe ăsta ca să-i bag pastila de gât. Și după ce mi-a explicat când să-i dau și ce să fac, am întrebat-o când să mai vin cu el înapoi și mi-a zis: ”cam în 10-14 zile, după rapel” sau mi-a zis ”peste 4 zile” sau mi-a zis ”să nu mănânce cu 4 ore înainte de pastilă” sau mi-a zis ”să nu mănânce 4 ore după ce i-ai dat pastila” și am plecat ca o floare cu pastila, cu carnet de sănătate nou și cu pisoiul acasă.

Și când am ajuns acasă, m-am blocat: ”Ce căcat mi-a zis femeia aia? Când îi dau ăstuia ce? Și câte ore? Și câte zile?” și cel mai important: ”Ce pana mea e rapelul?”.

În primul rând, ținutul minte merge mână în mână cu responsabilitatea. Și îți dai seama că ținutul minte e pentru oameni mari. Pentru că, toată viața ta te-ai bazat pe mama care ține minte toaaaaate porcăriile pentru tine. Spre exemplu, când mergeai cu mama la doctor și doctorul înșira toate chestiile alea și când să-ți iei pastila și care-s complicațiile mucilor și toate alea, stăteai ca boieru și mama te vindeca acasă.

Dar acum, când te trezești că trebuie să ții minte pentru tine și pentru alții lucruri, ajungi acasă și bineînțeles că nu o vei suna pe mama ca să-ți spună, ci vei căuta pe MAMA GOOGLE. Și stai ca un dubios pe forumurile despre pisici (unde femeile vorbesc despre ele ca despre copiii lor) și citești 30 de prospecte de la alte medicamente de deparazitare internă a pisicii, unde-ți spune că o să-ți borască prin casă și nu te va mai iubi o perioadă.

În al doilea rând, ținutul minte merge mână în mână cu interesatul. Adică, după ce ai uitat de la mână până la gură, trebuie să suni, ca un trist, înapoi la cabinet, ca să o întrebi pe doctoriță: ”Ce ziceați că trebuie să fac?”. Și bineînțeles, nu vei face asta, pentru că ți-e rușine că nu ești îndeajuns de matur ca să ții minte. Și mai cauți pe net o tură, combini  informațiile și încerci să îți aduci aminte cu toată ființa dacă te uitai la jucăriile de câini când îți zicea să-i verifici litiera sau dacă erai atentă la pisica cealaltă din cabinet când îți zicea de rapel.

Și faci experimente pe pisica ta, sperând că nu va muri. Accepți și faptul că poate îți va unge casa cu vomă și va avea mood swings, pentru că NU AI ȚINUT MINTE!

Să crești suge. Să treci prin perioada intermediară a maturizării, când realizezi că ținutul minte îți conduce de fapt universul, suge și mai tare.

Vă las două poze cu Șoșon, la o zi după pastilă, ca să vedeți că n-a murit:

IMG_8720 IMG_8703

Posted on Mai 24, 2013, in Funny. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

