Mono-dialog cu Șoșon


Am un motan. Îl cheamă Șoșon. Ați citit puțin despre el și aici. Îmi este partener de conversații atât de des, că uneori mă surprind cât de tare mă prostesc…

Câteva întrebări esențiale din discuțiile cu el:

  • Șoșon, asta e coada ta. Spal-o și iubește-o, nu o mai mușca!
  • Câtă mâncare crezi că încape într-un pisic? Nu mai cerși.
  • De ce plângi în baie? Te-ai căcat și acum mă chemi să-mi arăți?
  • Nu. Nu îmi mai adu gândaci. Nu vreau să-i împart cu tine. Du-te și mănâncă-i liniștit în colțul tău.
  • Mulțumesc că te-ai căcat EXACT când eram în duș. Aromaterapie se numește ce ai făcut tu.
  • Ah. Ce? De ce m-ai trezit? Mi-ai adus un gândac. Super. L-ai zdrobit, l-ai lins și apoi mi l-ai pus pe picior. Mulțumesc. La 4 dimineața. Mulțumesc, din nou.
  • Ți-am zis să nu-ți mai bagi labele în wc.
  • Ai găsit o hartie mototolită de la o șaormă. Te-ai jucat cu ea. Și acum mi-o freci de față să ți-o arunc? La 3 noaptea? Nu.
  • Ești prost? De ce dormi în gunoi?
  • Șoșon, nu mai călări banana!
  • Nu mai mânca din gunoi.
  • Nu mă mai pune să-ți arunc paiul. Joacă-te singur cu el.
  • Mulțumesc că m-ai trezit. Urcându-te pe fața mea. Ce ai zice dacă m-aș sui cu picioarele pe fața ta când dormi?
  • Știi că nu mănânci biscuiți. De ce insiști să-i scoți pe toți din pachet și apoi să-i lingi pe fiecare-n parte? De ce?
  • Ce mai faci tu, Șoșon, în afară de a fi handicapat?
Posted on Iulie 31, 2013, in Cronici Crângășiene. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Tommy al meu seamana izbitor cu monsieur Soson :))

Lasă un răspuns

