Întoarcerea la Piatra

După 3 ani de facultate, m-am întors victorioasă la Piatra Neamț. Pentru 3 zile. Aș fi vrut să le arăt bunicilor diploma mea de studentă eminentă, dar n-am primit-o încă…de abia peste un an o văd și eu. Dar m-au crezut pe cuvânt că am terminat facultatea și se pare că n-au nevoie de dovadă.

Am documentat călătoria spre origini cu un aparat DM subacvatic cu film de 200. Era cel mai mic pe care puteam să-l iau la mine.

Trenul spre casă.

Autosave-File vom d-lab2/3 der AgfaPhoto GmbH

O paradă de costume populare prin centrul orașului, cu o grămadă de gură-cască pe margini. Bunicul meu o striga din balcon pe bunica mea, care împletea în fața televizorului: ”Mărioară! Vino să vezi paranghelia!”.

Autosave-File vom d-lab2/3 der AgfaPhoto GmbH

Autosave-File vom d-lab2/3 der AgfaPhoto GmbH

??????????????????????????????????????????????

Niște pubele personalizate de la o florărie din centru.

Autosave-File vom d-lab2/3 der AgfaPhoto GmbH

Fereastra de la camera mea care dă înspre balconul unor vecini amatori de Teleshopping: un aparat de făcut gogoși și niște căni colorate, atârnate de un suport metalic.

Autosave-File vom d-lab2/3 der AgfaPhoto GmbH

Camera mea, nu foarte inspirat pozată cu un film de 200.

??????????????????????????????????????????????

Motanul Benny, în vârstă de 8 ani, care doarme toată ziua pe o blană de oaie, în balcon.

??????????????????????????????????????????????

Drumul spre cealaltă casă, în București.

?????????????????????????????????????????????

Posted on August 23, 2013, in Fuck(ultate)!, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

