Întârziere

Întâi, am câteva teorii:

1. Când întârzii, nu te uita la ceas tot drumul până ajungi. S-ar putea să rămâi surprins că ai întârziat, de fapt, foarte puțin.

2. Cu cât te grăbești mai tare, cu atât întârzii mai tare.

3. Uneori, numănui nu-i pasă că ai întârziat și te agiți degeaba.

4. Când întârzii, metrourile nu vin niciodată la timp. Așa că n-are sens să fugi de pe un peron pe altul, sperând să le prinzi. Bagă-ți picioarele și mergi chill.

Când ajungi oare să nu-ți mai pese că întârzii?

Treaba asta cu ”întârziatul” este doar în mintea ta. De fapt, nu te temi de întârziere în sine, ci de niște oameni care te așteaptă sau care încep fără tine ceva sau care pleacă. Întârzierea depinde de oamenii la care trebuie să ajungi.

Așa că mă întrebam: când îți bagi picioarele în întârzierea asta și faci lucrurile în timpul tău? Eu plănuiesc să fac asta de la pensie încolo. Știți de ce? Pentru că nimeni nu se așteaptă ca bunica să întârzie. Nimeni! Toți cred că dacă bunica are o programare la 11, se trezește la 6, își face un ceai, mănâncă o felie de pâine cu gem, pune rufe la spălat, urmărește ultimele știri și pe la 9 juma începe să se îmbrace cu hainele pregătite din seara precedentă. Iar la 10 juma e la acea programare.

Dar eu vreau să dau planurile tuturor peste cap! Să fiu bunica aia care întârzie și își bagă picioarele în el program, care doarme până târziu și care se poate scuze mereu spunând: ”Îmi pare rău, maică, sunt bătrână și eu!”. BAM! Să văd cum va mai certa cineva o bătrânică tristă că a întârziat…bine, e posibil să nu mă mai cheme nimeni nicăieri, dar pana mea, voi fi deja bătrână și nu voi mai avea chef de mers la lucruri.

Posted on Noiembrie 13, 2013, in Funny. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

