Viața mea after-hours

Tot after-hours, găsiți săptămâna asta 7 băieți păcătoși pe pagina de Facebook. Click pe imagine!

Viața mea after-hours e ”tumultoasă”. Azi, după ce m-am întors de la birou, am trecut pe la Lidl, să culeg rămășitele de pâine rămase în raft. Asta s-a întâmplat pe la 9. Oh, dar nu-mi pare rău, pentru că m-am ales cu o poveste minunată să o trântesc aici.

Ajunsă în Lidl, am reușit să găsesc 6 chifle, deci pot spune că a fost o zi bună pentru vânat. Când am ajuns la casă cu ele, în spatele meu, la coadă, erau două june țigănci: una cât casa, ailaltă cât masa. Cu unghii false, păr vopsit brunet (deși la origine e brunet) prins în coadă palmier în creștetul capului, colanți pe post de pantaloni și veste gonflabile, negre și lucioase. Și pe ce să le alunece degetele lor grăsuțe?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Casa: – Fată (să apreciem că nu vorbeau cu ”fă”), ce bomboane-s astea?

Masa: – Nu știu fată. Aaaah, fată…ce proaste suntem. Sunt prezervative, fată. Deși, într-un fel, sunt așa niște bomboane. Hahahihihaha.

Casa: – Fată, da oare-s bune de ceva? Oare au gust? Că eu n-am folosit niciodată d-astea!

Masa: – Da, fată, da așa, a plastic cu aromă de suc așa…nu prea au.

Casa: – Cu fructe sau fără fructe, da te scapă de copii! Pentru o vreme…

Masa: – Da, fată…

Casa: – Io de abia aștept să torn câțiva.

Masa: – Auleu, fată, eu nu.

Casa: – Nu vrei să ai copii?

Masa: – Nu, e prea multă mizerie și durere și te termină când iese din tine. Nu vreau să fac copii. Vreau să adopt (aici să apreciem paradoxul: o țigancă vrea să adopte copii).

Casa: – Da, fată, ai dreptate. Da io tot fac câțiva.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Discuția se încheie, eu îmi plătesc chiflele și mi le pun în geantă. Și ridic doar pentru o clipă privirea, ca să vad un tip din spatele lor. Ăsta avea ochii cât cepele, îngrozit. Duce automat mâna la cutiile de prezervative și ia 3. 3 CUTII DE PREZERVATIVE! Ca și cum asta ar anula împerecherea țingăncilor.

După toată lecția asta de viață, am stat în față la Lidl pe o bordură și am mâncat două chifle. În timpul ăsta mă uitam la un tir care încerca în zadar să iasă din parcare. Cu piesa asta-n căști. A fost un final de zi productiv.

Posted on Noiembrie 19, 2013, in La magazin. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. cîteodată, nu ştiu dacă să rîd sau să plîng, cînd citesc ce scrii.
    un dialog autentic, plin de miez. zici că e vorba de realitatea din faţa noastră.

  1. Pingback: Coadă la prezervative | Hippie Cheese

Lasă un răspuns

