Cum aș vrea să caut filme pe net

Uneori, vreau să mă uit o zi întreagă la filme. Și m-apuc de căutat pe toate site-urile tot felul de liste și topuri, actori și plot-uri. Dar în tot acest timp, în mintea mea știu sigur ce caut, numai că Google nu funcționează ca mintea mea…

  • ”Un film de acțiune cu un tip bun, nu cu foarte multe explozii și chestii de genul. Să fie și o gagică pe acolo care să-i salveze curul ăstuia, să aibă efecte mișto și glume deștepte.”
  • ”Un film francez trist, așa, cu ploaie, cu actori average looking care vorbesc rar, ca să înțeleg și eu franceza în caz că nu găsesc subtitrare. Să aibă un soundtrack mișto, ca să-l caut apoi pe net și să îl ascult în zilele triste și cu ploaie.”
  • ”O comedie romantică despre cum o tipă vrea copii, dar tipul nu vrea, până la urmă îl fac. Să aibă și niște scene de sex. Să se întâmple totul în New York și să aibă un apartament frumos.”
  • ”Un film cu adolescenți neînțeleși, dar nu cu actori de 30 de ani care joacă liceeni. Să fie o situație tragică, ceva, cu minciuni mici care par mari și sunt descoperite la final, apoi e totul ok.”
  • ”Un scurt metraj artistic despre viața într-o suburbie, scurt metraj care de fapt e un lung metraj, cu cadre statice și sunete de mașini. Să nu adorm pe la jumătate și să mă lase în suspans la final.”
  • ”Un film cu supereroi care luptă pentru binele lumii. Supereroul să fie un tip bun, ca să am un motiv să mă uit până la final. Inevitabil, va fi și o gagică pe acolo. Dacă tot e și gagica, antieroul să fie și el bun, ca să am două motive să mă uit până la final.”

Astea ar fi search-urile mele de filme pe net…care rămân din motive evidente, în continuare, în mintea mea.

Posted on Noiembrie 24, 2013, in Funny, Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

