Rezumat de 2013

Acest .gif a fost unul inspirațional în 2013. Urmează balonul.

2013 a fost pentru mine un an cu ups and downs, dar vreau să cred că mai mult ups. E bine să faci un rezumat cu toate realizările tale pe un an, cât de mici sunt ele, ca să-ți dai seama pe unde te afli.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Ilustrație/Fotografie/Arte și nebunii

Am încercat să cresc mai mult pe partea de ilustrație, să găsesc referințe mișto și să ”fur” stiluri. Fac asta în continuare.

Student din Provincie a depășit 50.000 de fani pe Facebook.

Pagina de Facebook Hippie Cheese a crescut și ea.

Am avut 9 proiecte pe Behance: Bullshit de carieră, Gold Diggers, Filozofi neînțeleși, Deep White Black Water, Black Studies, Monster Hands, 7 băieți păcătoși, Cover girls cu probleme (pe parcursul unui an) și Mâncărimi (proaspăt scoase din cuptor).

Am avut o lucrare într-o expoziție, pentru prima oară.

Am crescut mult alături de gașca de oameni din De Aici Vin Ideile. M-au motivat cu fiecare temă să dau mai mult.

Am ajuns pe radarul Tumblr.

Am avut două lucrări postate pe blogul EatSleepDraw (de care sunt mândră, pentru că aștepți uneori și câte 3 luni să vezi dacă ți-au ales lucrarea), trei pe The Nonsense Society și cinci pe The Mind Conceives.

Ilustrația asta a ajuns populară și apoi făcută alb-negru și iar populară.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Niște dezvoltare personificată și personală:

Am fost încă o dată intern la NexT (part-time, pentru că licență…vezi anul I și anul II).

Mi-am dat licența cu Student din Provincie și acum cică aș fi licențiată în comunicare (să zicem și publicitate, să zicem).

Am intrat la master la Arte Grafice…de care cred că m-am lăsat fără regrete după o lună (poate îmi fac timp să vă povestesc).

Am făcut un internship de 3 luni la Webstyler și am învățat o grămadă de chestii mișto. Am mers pe bicicleta art-copy alături de Ionuț Iordache, as seen here (și despre asta trebuie să vă povestesc).

Am citit 46 de cărți.

De călătorit, mai puțin anul ăsta: niște Vamă, Constanța, Vadu, Moeciu și niște Grecia.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Pentru 2014 am o listă lungă cu proiecte noi și proiecte de îmbunătățit, planuri de business și poate o pisică nouă. 2013 a fost un an frumos și ”revelator”. Vă mulțumesc tuturor celor care v-ați încrucișat cărările cu mine!

*Vezi ce am făcut în 2012.

Posted on Decembrie 30, 2013, in Lucruri frumoase. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

