Muzică de desenat

TYLER

Tyler, The Creator din seria de ilustrații ”Musicians” la care încă mai lucrez.

Când desenez, de obicei, pun muzică de fundal, apoi mă las purtată de gânduri și creion. Și cum în ultima vreme asta am făcut cu viața mea, am adunat și o serie de albume și locuri de unde o iau.

Albume:

TV on the Radio – Nine Types of Light (2011)

Portugal. The Man – Evil Friends (2013)

The Black Keys – El Camino (2011)

Deep Purple – Best Of

Haim – Days Are Gone (2013)

Locuri – un top:

  1. Pandora – l-am avut, l-am pierdut, l-am reînviat (află de aici cum să-l instalezi).
  2. Radio Nova
  3. Soundcloud – problema – mi se blochează din ce în ce mai des și mi-am pierdut energia de a căuta lucruri…dar rămâne playlistul.
  4. Stereomood
  5. Everyone’s Mixtape – problema – unele melodii, pentru că sunt stream-uri de pe YouTube, nu se încarcă.
  6. 8tracks – problema – găsești un playlist ok, îl asculți și când ți-e lumea mai dragă, începe un alt playlist cu niște balade de dragoste marca One Direction sau Bieber…
  7. Pitchfork
  8. Indie Shuffle
  9. NiceCream – problema – depinde dacă nimerești în perioada potrivită a zilei, în care muzica are și niște versuri sau vrei un sunet de fundal.
  10. Spotify

Deja e un post megalung, așa că mă voi opri aici. Dacă mai sunteți în căutare de trupe și muzică, click pe categoria muzici și vedeți despre ce trupe am mai povestit pe blog.

Ascultare plăcută!

Posted on Februarie 13, 2014, in Muzici, Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

