Dou’ș’unu de piloți

O trupă pe care am redescoperit-o zilele trecute: Twenty One Pilots.

twentyonepilots-promo1_

Am folosit melodia lor în clipul ăsta din 2012, de 1 mai în Vamă:

…și apoi am uitat de ei. Până alaltăieri, când am găsit clipul oficial pentru melodie și am ajuns să-mi iau tot albumul. Povestea lor este că s-au chinuit niște ani până să ajungă aici: în 2009 și în 2011 și-au scos singurei albume, până în 2012, când i-au luat sub aripa lor cei de la Fueled by Ramen. Iar în 2013 au lansat albumul Vessel.

Posted on Februarie 18, 2014, in Lucruri frumoase, Muzici. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

