Fuga în magazin

E iar weekend, e iar timpul să vă povestesc ce am văzut în jungla hypermarketului. Pentru că am atâtea povești de acest fel, le-am făcut aici o categorie, ca să le adun pe toate.

Această poveste este cu copii. Îmi plac copiii, dar în curtea altora (așa zicea mama despre animale), momentan. Bă, dar trebuie să recunosc că sunt foarte amuzanți și cel mai important, ”copiii te zdrâmbă” (așa îi zicea un nene la piață bunicii mele). Adică, tradus pe scurt din moldovenește: te bagă în mormânt.

Eram în Auchan, la raionul de mezeluri, care e un fel de coridor mărginit de frigidere. Citeam distrată eticheta unei șunci de Praga și aud un țipăt sacadat de copil care alerga. Știți regula aia, de multe ori nescrisă/nespusă, cu ”nu-ți lăsa plodul să alerge prin magazin”? Nu cred că e o regulă tacit impusă ca ceilalți cumpărători să nu fie deranjați de sunet, ci mai degrabă, e o regulă de bun simț pe care o respecți ca să nu se întâmple ce s-a întâmplat.

Cum ridic eu ochii din eticheta șuncii să văd sursa acestui țipăt, la capătul coridorului, intră în raza mea vizuală un băiețel de vreo 4 ani care urla un Mi curat în timp ce fugea. Până să ajungă după rândul de frigidere, apare maică-sa în urmă, o doamnă pe tocuri și fustă creion care întindea mâna să-l prindă. Și se întâmplă inevitabilul: mama, în disperarea ei de a-l prinde, se împiedică într-un mic șanț din podea și FRATELE MEU!…plachează copilul în plonjare! Cad amândoi pe jos de bubuie magazinul, mamă peste copil, picioarele lui pe sub fața ei, ea mămăligă pe podea.

Toată lumea face ochii cât cepele, eu aproape scap șunca din mână, tănțile de la casele de marcat se opresc din scanat, doar un tip care era mai aproape, o ridică pe mamă. În toată învălmășeala, copilul, uitat pe podea, dacă până atunci cânta vesel un Mi, începe să urle un Si de toată frumusețea, cu lacrimi și bulbuci la nas…Apoi, totul revine la normal și evenimentul este ”uitat”.

Acum, un plot twist interesant ar fi ca aia să nu fi fost mama copilului, ci doar o străină care încerca să-l oprească…

Posted on Martie 16, 2014, in La magazin. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

