Tinerețe fără bătrânețe

Cu toții vom muri la un moment dat. Cu asta în cap, trebuie să vă povestesc despre cum mă ajunge bătrânețea, dar în același timp, tinerețea. Nu îmi dau seama dacă am o față mai tânără decât vârsta, dar în ultimul timp mi se întâmplă ca lumea să creadă că sunt în liceu. LICEU!

farel

Fărel, veșnic tânăr, reinterpretat tradițional cu o ulcică.

Câteva astfel de povești:

1. Mergeam spre casă undeva pe la ora 10 dimineața, după ce dădusem o tură prin magazinele din cartier. Când, aud în spatele meu o voce de puști la pubertate strigând ”Ana! Ana!” și m-a cuprins curiozitatea aia când știi foarte bine că nu te cheamă Ana, dar te întorci să te uiți. Băiatul ăsta alerga spre mine în fugă și se oprește brusc: ”Ah, scuze, credeam că ești Ana de la 9 B. La ce clasă ești? Nu știi la cât începem, nu?”. Să ne oprim un pic și să analizăm: acest băiat a crezut, de la spate că sunt o Ana de la 9 B. Ok. Dar chiar și după ce mi-a văzut fața, a considerat, în continuare, că sunt la liceu…și mai ales, cine întreabă la ora 10.00 dimineața la cât încep orele? Pe vremea mea, începeam la 8.

2. De Revelion, după plimbări prin locuri, am ajuns la Casa Jurnalistului. Petrecere, manele, beutură și doi țigănei care ne-au ochit, să dansăm cu ei. Hi hi hi, ha ha ha, până când au întrebat-o pe Iulia: ”În ce clasă sunteți?”, că ei erau într-a 8-a (arătau de a 6-a). În întunericul pivniței ăleia, nici de liceu nu mai arătam…arătam de gimnaziu.

3. Un dialog care s-a întâmplat de 8 martie și despre care am povestit și pe Facebook:

– Ce faci, fata? Ai fost la pregătire?
– Ce?
– Păi ai ghiozdanu’ în spate și e sâmbătă.
– Și am 22 de ani.
– Niciodată nu e prea târziu pentru educaţie. La mulţi ani!

4. Tot din seria ”ghiozdanul”, tot de pe Facebook:

Cine are nevoie de creme anti-îmbătrânire? Tot ce trebuie să faci e să ai un ghiozdan în spate, să te nimerești pe la orele 13.00-14.00 lângă o școală/liceu și să numeri câte ”Hei, fata! La ce clasă ești?” aduni de la puberi.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ce faci? Cum le răspunzi copiilor ăstora? Aceeași problemă o am și când mă duc acasă, în Piatra. Copiii de liceu care strigă: ”Fata, fata! Ce faci?” și nu știu dacă să mă prefac liceancă sau să le zic: ”Măi maică, am terminat o facultate. Încetați. Că nu-i Cougar Town aicea”.

Posted on Martie 26, 2014, in Funny, Timp Liber. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Vreo doi ani de zile am avut ore și de la 7, nu mai ții minte? Marțea și joia aveam într-a 10-a sportul de la 7, iar de la 8 psihologia și ne faceam temele la psihologie in sala de sport, acolo sus, in balconul ala :)) Nu știu cum mă puteam atunci trezi cu noaptea-n cap, acum și la 8 mi se pare prea devreme :))

  2. Eu in liceu am avut problema asta si sufeream ca lumea nu-mi dadea importanta pe motiv ca sunt minora minorelor. Cand am fost la mama la serviciu, tot prin liceu, desi aveam aproape 18 ani o colega de-a ei m-a situat pe undeva prin clasa a V-a. Mai tarziu, la 28 de ani inca intampin probleme la cumparatul tigarilor atunci cand dau peste vreo vanzatoare ce respecta legea.

Lasă un răspuns

