Cine stă în baia mea

Stați liniștiți, nu e nimic grețos (am fost delicată și când v-am povestit despre cititul catalogului IKEA pe WC, aici). Este vorba despre persoanele care locuiesc în baia mea. Înainte să săriți la concluzii și să-mi spuneți că sunt nebună, mă corectez un pic: persoanele care parcă locuiesc în baia mea. Dați drumul la soundtrack, mai jos:

Am o serie de persoane (și alte ființe) care sunt în baia mea dimineața și seara. E ca și cum aș avea niște colegi de apartament blocați în perete. Colegi care sunt politicoși și pasionați de entertainment.

Dimineața

Când mă trezesc dimineață, cu ochii lipiți de somn, mă întâmpină porumbeii hormonali prin perete: ”Hrru hrru hruu!”. Pana mea, le răspund și eu, îi întreb ce fac cu viața lor, le spun că de abia m-am trezit și ar putea să termine cu gălăgia. Bineînțeles că nu încetează…și mă anunță că vor fi mereu acolo, mai ales în timpul dușurilor…și îmi vor cânta.

Tot dimineața am întâlnire cu vecina care are baia lipită de a mea. Ne spălăm pe dinți în același timp și probabil ne uităm în oglindă în același timp. Apoi se aud zăngăneli și pocnituri, zici că face codul morse cu periuța în perete. Poate încearcă să-mi zică ”Bună dimineața!”.

Seara

Când ies din duș, să mă pună sfinții să strănut…ca în 60% din cazuri, e acolo vecinul care-mi răspunde ”Sănătos!”…Mi-l și închipui, care o fi din ei, stând pe WC constipat, a terminat de citit etichetele cosmeticelor lu’ nevastă-sa și aude un alt vecin strănutând, în baia de deasupra/lângă. Gestul creștinesc e să-i răspunzi omului la strănut…chiar dacă e creepy și îi strigi dintr-o altă baie, din alt apartament.

Tot seara, am vecinii care vorbesc despre ”Te cunosc de undeva”…în baie. Uneori, ea probabil stă la TV în cameră și se uită și el se spală pe dinți în cadrul ușii de la baie și o întreabă cine e ăla și cine e aia. Alteori, el pare să stea pe wc și ea se spală pe dinți și vorbesc despre cine a mai fost la emisiunea aia dubioasă. Mă pun și pe mine la curent cu vedetele de la noi.

Nici nu mă chinui să-mi caut colegi de apartament, au venit la pachet cu scara în care stau. Mai jos aveți schema suprapunerii băilor:

SCHEME

Posted on Aprilie 24, 2014, in Cronici Crângășiene. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. La faza cu porumbeii te sustin, La restul neplacerilor nu ma pricep pentru ca locuiesc la casa. Dar porumbeii imi mananca zilele, pe langa praf ,mizerie si galagie mai sunt buni in supa si ciulama. Avem in familie un crescator pasiv care in principiu doar hraneste cele 80 de capete din gospodarie, care pe de-asupra zgarie table pe casa cu unghiile in fiecare dimineata in joaca lor de-a toboganul…deci e de vis!

Lasă un răspuns

