Despre primate (live update de sub geam)

De când a dat căldura, au înflorit salcâmii și s-a facut curățenia de primăvară, la măsuța din curte ies vecinii mei minunați cu tot cu copiii și stau la taclale până pe la 11-12 (pe la 10 bagă plozii la somn și apoi continuă). Apoi, peste drum de curtea blocului, în părculeț, vine a doua generație: un grup de ”tineri” cu petul de bere, care spun cele mai mișto glume…până la 4-5 dimineața.

Azi vă fac un live update cu o conversație a primului grup:

Tipul 1: Bă, nu-ți duci și tu copiii la muzeu?

Tipul 2: Ce muzeu? De ce?

Tipul 1: Ca să vadă și ei lucruri.

Soția tipului 2: Ar trebui să-i ducem, bă Nuțule.

Tipul 2: Da, mergem la muzeu. Copiii se uită la maimuțe și io fur un tablou.

Tipul 1: Ce mai maimuțe, bă?

Tipul 2: Maimuțe, de acolo, de la muzeu.

Tipul 1: La ce muzeu? Nu, spune-mi de fapt, ce muzee știi tu din București.

Soția tipului 2 mormăie ceva.

Tipul 2: ANTIPA!

Tipul 1: Hai că ți-a suflat nevastă-ta. Mai știi altu’?

Tipul 2: Păi Antipa ăsta, era la televizor și avea maimuțe.

Tipul 1: Deci nu mai știi alte muzee. Știi că mai există și altele, fără maimuțe.

Tipul 2: Hai lasă-mă. Ți-am spus unul. Și o să-mi duc maimuțele să vadă maimuțele.

Soția tipului 2 (îi dă o palmă peste cap): Adică mă faci maimuță?

Tipul 2: Nu pe tine, dragă. Doar pe copii.

Posted on Mai 17, 2014, in Cronici Crângășiene, Funny. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

