Poveste cu herpes

Îmi amintesc de ce am rărit vizitele la LIDL: pentru că îmi cer buletinul mereu la casă (pentru că da, cumpăr aproape de fiecare dată alcool de acolo) și pentru că au cozi mai lungi decât la pomenire și colivă. Dar tot aceste cozi sunt sursa celor mai minunate povești pe care să le adun aici. Așa că, bucurați-vă pentru sacrificiul meu de a sta la o coadă de 30 de minute cu două sticle de cocktail ieftin în brațe, pentru că m-am întors cu un dialog super.

Cât făceam mușchi cu acele două sticle, în spatele meu stăteau două domnițe de etnie îndoielnică. În afară de culoarea pielii care putea trece drept ”bronzat puțin mai mult”, poate doar ”fă-ul” folosit la extrem le dădea de gol.

Domnița 1 tușește violent.

Domnița 2: Ce-ai, fă? Mori aicea?

Domnița 1 tușește în continuare.

Domnița 2: Fă, ce-ai? Că toată ziua ai tușit!

Domnița 1, strangulată de tusea TBC-istă: E de la herpes, fă.

Domnița 2, interesată de starea de sănătate a Domniței 1: Ce herpes, fă? Ai pă la gură? Că nu văd nimic. Te-a răcit herpesu?

Domnița 1: Nu fă, n-am p-afară, am în gură.

În momentul ăla, m-am uitat în jur să vad dacă mai ascultă cineva conversația, cineva care să-mi fie partener de aventură, pentru că we all know what that means – herpes în gură, hah. Din fericire, era un tip la coada paralelă. Ne-am privit în ochi, ne-am înțeles, am dat verdictul împreună înclinând din cap și apoi ne-a bușit râsul. Dar discuția a continuat.

Domnița 2: Cum prin gură, fă?

Domnița 1: De când cu ăla, știi tu, fă. Mi-a dat el, crecă, așa au zis la clinică.

Domnița 2: Și iei pastile, fă? E rău?

Domnița 1: Iau fă, da acu tușesc de la herpes.

M-am uitat din nou la partenerul meu de călătorie, care se înroșise de râs și încerca să-și ascundă fața după un pachet de role de hârtie igienică. Pentru că în lumea medicinei, herpesul cauzator de tuse există cu siguranță…deși, era îngrijorător faptul că tușea cu herpes într-un mare buchet de flori pe care-l cumpărase, aflasem mai apoi, pentru un botez.

Ce să le urez? Însănătoșire grabnică și viață lungă nefericitului copil la botezul cărora se duceau…

Posted on Iunie 18, 2014, in Cronici Crângășiene, Funny, La magazin. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

