Muzică 9

Disco CMYK

Mereu sunt în căutare de muzică nouă. A devenit o pasiune ”să vânez” melodii pe care să le-nchid în playlisturi. Am ajuns la playlistul cu nr. 4 (dacă și voi sunteți vânători, vă invit să vă serviți: playlist #1playlist #2, playlist #3 și playlist #4 – în curs de actualizare).

Gusturile mele muzicale sunt all over the place, dar melodiile, odată puse-n playlist, trebuie să îndeplinească niște condiții: să mă bage-n starea de concentrare și să mă facă să dansez în timp ce desenez (pare complicat, dar le poți face pe ambele în același timp, credeți-mă).

Dar să revenim la muzica nouă. Și cu aia am o problemă. Pentru că nu mă pot opri la o melodie descoperită, ci trebuie să ascult măcar 5 ale trupei/omului ăluia, ca să decid care-mi place cel mai tare și care merită pusă în playlist, ca apoi să ajung să ascult un album întreg, ca apoi să-i caut Soundcloud-ul, Facebook-ul, Instagramul…și să-mi ia o săptămână să mă hotărăsc ce-mi place.

Așa mi s-a întâmplat cu ultimele două  descoperiri: Until The Ribbon Breaks și 20syl.

+ mix-ul ăsta pe care-l ascult deja de două săptămâni și e perfect de dansat și desenat (unde mă miră cât de moartă e mulțimea…pana mea, se dădeau halate de hotel și băuturi gratis, ce să mai vrei de la un party?):

Posted on Iulie 12, 2014, in Muzici, Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

