Sutiene și iepurași

Uneori vreau să fac poze ca să ilustrez poveștile pe care vi le spun, dar pe lângă faptul că nu pot băga omului camera în ochi și nu mă pot ascunde pe după rafturi ca un paparazzo, vreau să vă dau ocazia să vă imaginați scena cum vreți voi și să o ilustrați cu propriile personaje și decoruri.

Acestea fiind spuse, am o nouă poveste din hypermarket. Știți articolele alea cu bărbați care ”și-au băgat picioarele” în cumpărăturile soțiilor? Ăsta e un exemplu.

Ieri seară la Auchan, am văzut înfrângerea totală a unui bărbat la cumpărături. Gagică-sa/soții-sa se uita la sutiene…și cine a fost vreodată în sectorul de lenjerie intimă din Auchan, a văzut că au maxim 3 modele de sutiene, modele care sunt acolo de 6 luni. Și femeia belea ochii la ele, le întorcea pe o parte și pe alta (timp în care eu mă prefăceam interesată de niște dresuri…pentru că ce om normal poartă dresuri vara – am văzut o grămadă de tipe cu dresuri la Summer Well, dar deviem de la subiect). Bă, și tipul stătea în spatele ei și se perpelea de pe-un picior pe altul, parcă avea nevoie la baie.

Tipul: Haaaaaaaai, alege unul sau hai să luăm carneee!

Tipa: Stai așa, că mă uit.

Tipul: Păi atunci uită-te și ne vedem la carne.

Tipa: Stai aici cu mine și hai ajută-mă să-mi aleg unul. Care-i mai frumos? Care-ți place ție?

Moment în care tipul s-a smuncit din loc și, pentru un moment, am crezut că o să se trântească pe jos cum fac ăia mici. Dar s-a trântit pe raftul cu sutiene (raftul însemnând un perete metalic cu tije pe care sunt agățate umerașele și o poliță la bază). S-a așezat acolo și s-a ascuns printre chiloți și sutiene și face: ”Eu aici stau. Tu alege-ți ce vrei, da’  eu nu mai ies de aici. Te aștept aici. Ia-ți sutien, ia-ți chiloți, ia-ți carne și ce vrei tu. Vii și mă iei la ieșire”. Tipa a început să râdă și să tragă de el, dar ăsta nu ceda. Se afunda tot mai tare în lenjerie intimă. Până la urmă și-a ales un sutien și i-a zis: ”Gata, hai că am luat unul. Hai să mergem la carne. Nu mai mirosi chiloții ăștia”. Și tipul s-a ridicat mai mult decât încântat, i-a smuls sutienul din mână și l-a pus pe ochi, apoi a fugit spre raionul de carne, presupun.

Pe lângă asta, am două bonusuri pentru cei care merg la cumpărături la Auchan în Crângași:

1. Magazinul cu animale care are iepuri pufoși în vitrină. În fața magazinului e o bancă. Uneori poți prinde loc pe acea bancă și te poți uita la iepurași cât vrei tu. Zic uneori, pentru că în marea parte a timpului e ocupată de pensionari…care se uită la același lucru.

2. Lângă insecticide (credeți-mă, știu cum sună), este un raft cu reduceri: găsești gel de duș, creme de față, teste de sarcină (!), lame de ras, pungi de pus cuburi de gheață…e o oază de ieftineli. Și din câte am văzut pe ambalaje, nu sunt produse pe cale să expire. Nu știu care-i faza cu ”ascunzătoarea” lângă spray-uri de gândaci, dar fie.

Pentru mai multe povești din magazine, vizitați categoria ”La magazin”.

Posted on August 16, 2014, in Cronici Crângășiene, La magazin. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

