În taxi

Uitasem postarea asta în drafts, dar am scos-o la lumină după ce aseară, când ne întorceam de la Chet Faker, eu și Iulia am avut parte de un taximetrist filozof bullshiter. Încerca să ne vorbească despre ”sclavii aruncați la lei în arenele romane” și ”manipularea publicului cu știrea cu copilul mâncat de căței”, când noi, în mod clar nu eram in the mood pentru discuții de astea.

Așa că…

Uneori îi las bacșiș taximetristului doar pentru că nu a încercat să aibă discuții cu mine despre vreme și politică.

Știu că mulți oameni apreciază o discuție bună cu un taximetrist, dar nu eu…și mai ales când sunt singură. Când sunt cu alți oameni, poate mai merge (și nici atunci, luând exemplul din intro), dar când sunt singură, tot ce vreau să fac e să mă uit pe fereastră la lumini.

Pentru că iau taxiul numai noaptea când plec din locuri (și asta destul de rar), nu am nici o dorință să discut cu taximetristul. E 2 noaptea, Bucureștiul e pustiu, e vremea perfectă să mă uit pe fereastră. Cine mă cunoaște, știe că îmi doresc să angajez pe cineva să mă plimbe cu mașina noaptea, doar ca să mă pot uita pe fereastră. Așa că, dacă taximetristul își vede de drum, poate dă drumul și la un post de radio ok și nu încearcă să lege o conversație, la sfârșit îi las bacșiș.

Și când ieși de la club după niște beri și taximetristul simte nevoia să te ia cu „Cum a fost petrecerea? E multă lume la club?”…nenea, serios, te uiți la mine? Ți se pare că mai pot să-ți povestesc despre atmosferă și sudoarea din club? Dă drumul la radio, taci acolo și du-mă acasă, te rog.

Posted on Noiembrie 3, 2014, in Muzici, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

