Băga-mi-ai laptele în pungă!

Știu că ultimele două postări ale mele sunt tot despre cumpărături, dar se pare că de aici îmi vin mie subiectele de discuție. Anyway, citeam azi povestea asta și râdeam, că m-am învățat și eu minte cu punguțele de supermarket, and now I’m a pro: nu merg niciodată la un magazin decât cu pungile competitorului, să nu fiu trasă la răspundere.

Dar azi am reîntâlnit dilema tetrisului în punga de cumpărături. Mă enervează LA CULME cum casierii îți bagă cumpărăturile în pungă. Dar înțeleg că sunt drăguți și încearcă să eficientizeze procesul de plată, așa că am învățat să-mi reduc nervii, punând pe bandă lucrurile exact în ordinea în care le vreau băgate în pungă. Practic, îi ofer omului ăluia ordinea perfectă a pieselor pentru un joc de tetris. Dar cumva, CUMVA, reușesc să strice toata ordinea și le iau complet aiurea.

Să exemplific: eram la Mega și am făcut niște cumpărături. Casierul a luat toate produse și le-a trântit în pungă, ca apoi să-i rămână laptele pe lângă. Se uită la mine și mă întreabă:

– Vă mai dau o pungă sau…

– Nu, băgați-l în punga asta (i-am zis, știind că dacă-l ducea capul din timp, laptele era primul pe bandă și îl punea primul).

– Păi…nu intră…

– Păi încercați (cum sună asta: te rogi de casier să-ți bage laptele în pungă – un mic eufemism).

Păi bă nenea casieru’, o știi pe aia cu ”Ai zis ceva de mama?”. Chiar ai zis ceva de mama în momentul în care îmi ofereai o altă punguță. Ai zis de mama mea și de toate mamele, inclusiv a ta: că nu poți înghesui mai multe lucruri în aceeași pungă. Și știm cu toții că mamele din lumea întreagă reușesc să bage o vacă, o șipcă de gard, un bax de borcane de zacuscă, o bormașină și 30 de cuie mici într-o pungă de asta, de-a ta. Așa că, atunci când ție ți-a ieșit cu virgulă și pungă în plus, ai jignit-o și pe maică-ta, care te-a învățat cum să bagi mai multe lucruri într-o singură pungă și să eficientizezi spațiul.

Posted on Noiembrie 20, 2014, in Funny, La magazin. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. 🙂 îmi pare rău că mi-am parolat blogul, ţi-aş fi lăsat link către o bucăţică despre aşezatul lucrurilor în pungă.

    la lidl nu te ajută nimeni la asta, e mult mai uman. eu îmi fac calcule 3D anticipate încă de cînd cumpăr lucrurile. e drept, mă ajută următorul lucru: merg cu sacoşă de pînză la cumpărături, lidl nu are coşuri, ci doar căruţuri, aşa că toată lumea-şi pune lucrurile în sacoşa de-acasă, cînd ajunge la bandă le scoate, le întinde pe bandă, se mai uită puţin la ele, le triază, le re-aşează, apoi, după ce le plăteşte, face exerciţiul cu mînă sigură.

  2. Ha ha, f misto. Fiecare cu piticii lui! Si eu scriu de des se pare, despre manichiura, pedichiura si metrou 🙂

Lasă un răspuns

