Animale prin asociere

Cred că știți deja (mai exact, v-am înnebunit) că-mi plac animalele în forme diverse și visul meu e să mă mut cândva la casă și să am un ciobănesc elvețian, o pisică portocalie și multe găini. Dar, pentru moment, trebuie să mă mulțumesc cu ce am și așa am venit cu ideea „animalelor prin asociere”.

Ce este un animal prin asociere? Este animalul de companie al unui prieten, al unor rude sau al unor oameni, pe care ai ocazia să-l vizitezi și să-l iubești în mod frecvent. Cum vine asta? Ai acces limitat la el, într-adevăr, nu este în totalitate al tău, dar poți să-i oferi o bucată din inima ta (nu la propriu, că nu ține nimeni lupi). Asta înseamnă că poți avea tot felul de animăluțe prin asociere cu persoanele pe care le vizitezi. Nu ești responsabil pentru ele, dar le poți alinta sau cumpăra cadouri (mâncare și jucării). Poți fi mătușa/unchiul care își vizitează nepoții.

Cum mi-a venit ideea asta? Mă gândeam la minunatul cățel al Iuliei, Blanca, pe care o vizitez cu dragoste și pentru care am păstrată o bucată din inimă.

IMG_7564

Îl mai am și pe Ben, bineînțeles, motanul familiei mele, lăsat în provincie, pentru care am păstrată o jumătate din inimă.

ben

Anul trecut am devenit nașa celor două pisici ale Ralucăi, Lord și Lady, și trebuie să le vizitez de fiecare dată când mă duc în Piatra (3 luni diferență).

4-LUNI

La fel și cu Bella, cățelul pe care l-am cunoscut de când era cât un pui de focă (6 ani diferență).

bellaAșadar, dacă nu ai posibilitatea să îți iei tu un animăluț, poți găsi unul prin asociere. Bonus: două bloguri cu căței frumoși – Wolf și Gluta.

Posted on Ianuarie 22, 2015, in Lucruri frumoase. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

