Ce fac la miezul nopții

Cred că ați dat (sau nu) din întâmplare peste proiectul The Burning House: un proiect foto cu bunurile cele mai de preț ale cuiva – chestiile pe care le-ar lua cu ei în caz de incendiu.

Ei bine, genul ăsta de proiecte foto cu lucrurile oamenilor înșirate/ordonate s-au tot făcut (cum e și What’s in your bag). Dar acum câteva luni am dat peste categoria The things I carry de pe The Fader și am rămas până noaptea târziu să mă uit la toate. Iar ieri seara mi-am amintit de Essentials de pe Hypetrak și iar am rămas până la miezul nopții să mă uit pe poze.

”M-au furat” mai mult pozele astea pentru că îți deschid o ușiță în viața diverșilor muzicieni și te lasă să descoperi chestii despre ei. Mi se par niște proiecte mișto, care-i umanizează cumva și îi aduc mai aproape de tine: nu îi vezi doar prin prisma muzicii, ci și ca oameni care cară tot felul de porcării după ei.

De pe The things I carry m-a cucerit Ryan Hemsworth (nu doar pentru că I have a soft spot for him, ci și pentru laptopul ăla pimp-uit):

Iar de pe Essentials m-a cucerit Kilo Kish cu agenda aia și pixurile colorate (și pentru că-mi place de ea în melodia asta):

music-essentials-kilo-kish

Posted on Aprilie 21, 2015, in Lucruri frumoase, Muzici. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

