Muzică pe bucăți de zi

În ultimele zile, am făcut research intens pe playlisturi cu muzică (pentru un proiect în lucru, marca PARTYtura) și mi-am dat seama că ascult muzică din trei locuri, în funcție de părțile zilei.


Dimineața:

Playlistul cu numărul 6 de pe YouTube (habar n-am ce nume să le mai pun):


Prânz:

Un tab deschis constant în jurul prânzului este Noon Pacific:

N-am ascultat încă toate cele 142 de playlisturi, dar ajung acolo.


Seara:

Când treaba devine serioasă, trec pe Jazz Radio.


*Și pe PARTYtura punem muzică pe dimineața, după-amiaza și seara, deci aruncați un ochi și acolo.

Posted on Iunie 15, 2015, in Fără categorie. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

