Monștrii și drogurile

Voi ce faceți sâmbătă seara? Ce? Ieșiți în oraș, ca niște persoane normale? Da, și eu…de obicei. Dar în această sâmbătă am decis că este mult mai important să fac un ”unboxing” al revistei Pași spre cunoaștere: Monștrii + DVD Enciclopedia Junior și să vă arăt și vouă.

1

Eram prin Auchan și am zărit acest pack la incredibilul preț de 3,99 de lei. Toate mamele scormoneau în maldărul de reviste, să găsească ceva educativ pentru copilul lor. Mi-am zis că nu pot fi mai prejos, eu însămi fiind la vârsta mentală de cel mult 12 ani. Am decis că trebuie să am acest DVD în vasta mea colecție de DVD-uri (2 la număr). Mai ales că eram curioasă cum au băgat ăștia monștrii în categorii, să le explice copiilor care-i treaba cu ei.

Și mai ales, de când am văzut spatele coperții revistei, mi-am dat seama că o să fie o vizionare psihedelică.

2

Faptul că pe DVD scrie ”Foto: Shutterstock” m-a cam făcut să mă gândesc dacă e ok să bag așa ceva în laptop, dar am avut curaj și n-am fost dezamăgită (poate doar de rezoluția de 576i PAL).

3

Tot clipul de 40 de minute e ca un trip nașpa, dar fascinant.

Adică, uitați-vă și voi la intro, e straight up on drugs:

Și continuă așa:

Ceva-ceva cu minotaurul, cerberul și Medusa:

O grămadă de scene super grafice cu animale care rup cadavre în bucăți (cam ce e în documentarele cu animale obișnuite, dar dublate cu sunete de țipete și sfâșiere):

Plus un trip cu o hienă:

Apoi, o scenă scurtă cu un extraterestru random:

Și la final, naratorul încheie cu o voce super evil – ”Aici locuiește cel mai periculos dintre monștri…”, referindu-se la mintea noastră, reprezentată prin această animație nebună:

În concluzie, habar n-am care-i targetul pentru această revistă + documentar (nu scrie pe ele), probabil undeva până în 10 ani… dar sinceră să fiu, cred că tema nu ar trebui să fie ”Monștri”, ci ”Don’t do drugs, kids!”.

Posted on Octombrie 10, 2015, in Funny, Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

