Vinilurile familiei

Când am ajuns acasă la Piatra, mi-am amintit de colecția de viniluri pe care n-am explorat-o niciodată în ăștia 24 de ani. Adică aveam câteva discuri pe care le ascultam obsesiv când eram mică, dar nu știu cum am ratat să mă uit cu atenție în restul cutiilor.

Și dacă tot mă plictiseam de Crăciun (adică mă odihneam după atâtea friptane de porc), am făcut o selecție cu ce am găsit și m-a impresionat vizual.

Din afară:

De la noi:

Diverse:

În plus, mi-am dat seama de ce gusturile mele muzicale sunt all over the place: pentru că și ai mei sunt la fel.

Posted on Ianuarie 10, 2016, in Lucruri frumoase, Muzici, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

